مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-08سياسي

سلامت انتخابات اولویت همه مسائل است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد: آنچه که در حوزه انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مقوله سلامت انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرامرز نیک سرشت ظهر یکشنبه در جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان و شهرستان های تابعه، با بیان اینکه وقتی مردم حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند، این به معنای مشروعیت نظام تلقی می شود، گفت: خوشبختانه در طول سال های متمادی، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در کشور بودیم که همین امر باعث شده است مردم حضوری پررنگ در این رویداد داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه همیشه انتخابات و میزان حضور مردم در این عرصه، بیانگر مشروعیت نظام بوده است، افزود: وقتی صحبت از مشروعیت به میان می آید، این بدان معنی است که مردم در عرصه های مختلف، حضوری گسترده و فعال داشته باشند که مهم ترین این عرصه ها شامل انتخابات، راهپیمایی ها، طرح های اقتصادی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در همه حال و با حضور حداکثری خود پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود، تصریح کرد: وقتی در یک عرصه ای همچون انتخابات، شاهد حضور حداکثری مردم هستیم، این خود بیانگر آن است که مردم سالاری دینی در آن کشور حاکم است و این مردم هستند که سرنوشت خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت انتخابات اولویت همه مسائل است

سلامت انتخابات اولویت همه مسائل است