مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-08اجتماعي

تمام محورهای مواصلاتی استان باز است


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: هم اکنون تمام محور های ارتباطی استان باز و تردد در جریان است.

- مرکز کردستان، دانش زندی گفت: برخی دیگر از گردنه ها و مناطق کوهستانی استان نیز در محور های اصلی از جمله سنندج به دهگلان و سنندج به مریوان شاهد مه رقیق بود.

زندی با بیان اینکه هم اکنون تمام محور های ارتباطی استان باز و تردد در جریان است، افزود: بارش های روز گذشته و افت قابل ملاحظه دما موجب لغزندگی سطح جاده ها شده است.

زندی عنوان کرد: به علت بارش برف در محور های سقز به بانه محدوده گردنه خان، بانه به سردشت، دیواندره به بیجار و ایرانخواه به تکاب عملیات برف روبی و نمک پاشی از شب گذشته تا کنون توسط در این محور ها راهداران انجام شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در این مدت 182 راهدار با استفاده از 115 دستگاه ماشین آلات، حدود 976 کیلومتر از محور های ارتباطی و 65 کیلومتر از مسیر های روستایی اولویت دار درگیر برف و سرما را نمک پاشی و برف روبی کرده اند.

زندی گفت: بارش برف و مه غلیظ در ارتفاعات امروز موجب کندی تردد در برخی از گردنه ها و محور های ارتباطی استان شد.

امروز وجود مه غلیظ در 2 محور سقز به بانه و دیواندره به بیجار موجب کاهش دید افقی رانندگان تا عمق کمتر از 50 متر شد و تردد در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای مواصلاتی استان باز است

تمام محورهای مواصلاتی استان باز است