مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:162019-12-08بين الملل

آغاز مبارزه با موج جدید ملخ صحرایی در هرمزگان


رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: عملیات ردیابی و مبارزه با ملخ های صحرایی به صورت مستمر در استان هرمزگان و استان های همجوار در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقرزاده همایی بیان داشت: براساس هشدار دبیر کمیسیون مبارزه با ملخ صحرایی فائو مبنی بر احتمال مهاجرت مجدد ملخ صحرایی از مناطق تولید مثل تابستانه در مرز بین کشورهای هند وپاکستان به سوی نوار ساحلی دریای عمان خصوصا جنوب استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان، این ملخ ها در حال حرکت بوده و مقصد آنها شبه جزیره عربستان است.

باقرزاده افزود: احتمال ریزش درصدی از این دسته های ملخ در استان های جنوبی وجود داشته که اقدامات لازم جهت ردیابی و مبارزه انجام خواهد شد.

وی در ادامه خواستار همیاری سایر دستگاههای دولتی و بهره برداران شد و ادامه داد: پیگیری لازم جهت تخصیص اعتبار جهت ردیابی و مبارزه با ملخ در حال انجام است.

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: طبق دستورالعمل سازمان حفظ نباتات کشور، عملیات ردیابی و مبارزه با ملخ های صحرایی به صورت مستمر در استان هرمزگان و استانهای همجوار در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری 4 جلسه ستاد عالی گیاهپزشکی استان هرمزگان و ستاد بحران به ریاست فرماندار در تمامی شهرستانها با محوریت ملخ صحرایی و جلسات ستاد ملخ صحرایی افزود: تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مبارزه با موج جدید ملخ صحرایی در هرمزگان

آغاز مبارزه با موج جدید ملخ صحرایی در هرمزگان