مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 10:562019-12-08سياسي

حضور رییس قوه قضاییه در دانشگاه،دانشجویان را نسبت به مسؤولان امیدوارتر کرد


نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: حضور رییس قوه قضاییه در دانشگاه،دانشجویان را نسبت به مسؤولان نظام امیدوارتر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، امین نوریان نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به ارزیابی کلی از جلسه روز گذشته رییس قوه قضاییه در دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو، اظهار کرد: اینکه یک نفر از سران قوا در دانشگاه تهران حضور پیدا کند و در فضای دانشگاهی به سئوالات دانشجویان پاسخ دهد یک اقدام ارزنده و مثبتی بود.

وی ادامه داد: سال گذشته رییس جمهور در دانشگاه تهران در شرایطی حضور پیدا کرد که در فضای تشریفاتی و رسمی و به دور از تریبون دانشجویی بود؛ اما اینکه رییس قوه قضاییه تا این حد مردمی و دانشجویی در این فضا حضور پیدا کرد، جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با مثبت ارزیابی کردن جلسه روز گذشته رییس قوه قضاییه با دانشجویان، گفت: نشست دیروز بسیار خوب بود و دانشجویان را نسبت به مسئولان نظام امیدوارتر کرد.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به انتشار برخی اخبار و شایعه پراکنی در حاشیه جلسه، تصریح کرد: اگرچه بازرسی هایی صورت گرفت، اما این را نمی توان مصداقی برای امنیتی بودن فضای دانشگاه دانست و در حدی که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس قوه قضاییه در دانشگاه،دانشجویان را نسبت به مسؤولان امیدوارتر کرد

حضور رییس قوه قضاییه در دانشگاه،دانشجویان را نسبت به مسؤولان امیدوارتر کرد