مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-08دانش

آزمایشگاه سیستم های الکتروپنوماتیک در دانشگاه هنر اسلامی تبریز راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمایشگاه سیستم های الکتروپنوماتیک برای اولین بار به همت متخصصان داخلی در دانشکده طراحی اسلامی دانشگاه هنر اسلامی تبریز طراحی، - آزمایشگاه سیستم های الکتروپنوماتیک برای اولین بار به همت متخصصان داخلی در دانشکده طراحی اسلامی دانشگاه هنر اسلامی تبریز طراحی، بومی سازی و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمایشگاه سیستم های الکتروپنوماتیک برای اولین بار به همت متخصصان داخلی در دانشکده طراحی اسلامی دانشگاه هنر اسلامی تبریز طراحی، بومی سازی و راه اندازی شد.

اینای اولین بار در کشور آزمایشگاه سیستم های الکتروپنوماتیک باهمت متخصصان داخلی، طراحی و بومی سازی شد.

این آزمایشگاه که جهت قسمت عملی برخی از دروس فنی رشته طراحی صنعتی می باشد قابل استفاده برای سایر رشته های فنی مهندسی، چون مهندسی مکانیک، مهندسی معدن بوده می تواند برای آموزش تکنسین های صنعت نیز مورد استفاده قراربگیرد.

محمدعلی کی نژاد، رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در مراسم راه اندازی این آزمایشگاه گفت: این آزمایشگاه که برای بخش عملی برخی از دروس فنی رشته طراحی صنعتی در این دانشگاه راه اندازی شده قابل استفاده برای سایر رشته های فنی مهندسی مانند مهندسی مکانیک و مهندسی معدن بوده و می تواند برای آموزش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه سیستم های الکتروپنوماتیک در دانشگاه هنر اسلامی تبریز راه اندازی شد

آزمایشگاه سیستم های الکتروپنوماتیک در دانشگاه هنر اسلامی تبریز راه اندازی شد