مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 22:002019-12-07سياسي

نقش دانشجویان در رفع مشکلات جامعه


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: فضای فکری تئوری و آکادمیک صرف، موجب فاصله دانشجویان از بدنه جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای مقصود دَرودی در استودیو گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما افزود: سازمان بسیج دانشجویی کشور در سالیان اخیر رویکرد مسأله محوری را پیش گرفته است تا با این طرح بتوانیم در حل مشکلات مردم در سطح جامعه کوشا باشیم و گام های مثبتی برداریم.

آقای سجاد اسدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل نیز در این برنامه گفت: کارکرد اجتماعی جنبش دانشجویی یکی از نقاط کلیدی در راه مرتفع سازی مشکلات جامعه است.

وی ادامه داد: با نگاهی به صدر انقلاب اسلامی می توان مشاهده کرد آرمان های مردمی همان اهداف جنبش های دانشجویی است.

این دانشجوی فعال عرصه سیاسی- اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر جنبش دانشجویی به علت گم کردن اولویت های خود از بدنه جامعه فاصله گرفته است.

آقای اسدی افزود: در سال های اخیر بسیج دانشجویی با ورود به بخش خصوصی سازی توانسته است قسمت هایی از مشکلات اقتصاد را برطرف کند.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی به عنوان نماینده مردم در دانشگاه ها، از مسئولان می خواهیم که به دانشگاه بیایند و برای بی تدبیری هایشان پاسخگو باشند و فرار نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دانشجویان در رفع مشکلات جامعه

نقش دانشجویان در رفع مشکلات جامعه