مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 21:152019-12-07سياسي

احیای 1200 هکتار باغ در پایتخت با لغو مصوبه برج باغ


شهردار تهران از احیای 1200 هکتار باغ در پایتخت با لغو مصوبه برج باغ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی شامگاه شنبه همزمان با یک سالگی مسئولیتش به عنوان شهردار تهران در برنامه نگاه یک با اشاره به برخی اقدامات یک سال گذشته خود در شهرداری پایتخت اظهار کرد: بعد از پشت سر گذاشتن دوران پرتلاطم، ایجاد آرامش و انضباط شهری مهم ترین اولویت ما در شهرداری تهران بود و بعد از آن با اولویت بندی برنامه ها سعی کردیم قول هایمان را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که مقام معظم رهبری در سال 93 از همه مسئولان کشور خواسته بودند، احیای باغ های تهران بود و ما با توجه به این موضوع، برنامه ریزی کردیم و توانستیم از تخریب باغ ها جلوگیری کنیم و ساخت برج در باغ ها با همکاری کمیسیون ماده 5 متوقف شد.

راهکارهای جدیدی نیز برای کاربری های متفاوت با حفظ باغ های پایتخت مطرح شد؛ به عنوان مثال این باغ ها می توانند خانه سالمندان یا رستوران باشند ولی باید شرط باغ بودن در آنها رعایت شود.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه با اجرا شدن مصوبه برج باغ ها، 100 هکتار باغ در تهران از بین رفته بود ولی با متوقف شدن این مصوبه، 1200 هکتار از باغ های تهران در نقاط مختلف احیا شد و به زودی چند باغ دیگر نیز در محلات پرتراکم و جنوبی احیا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 1200 هکتار باغ در پایتخت با لغو مصوبه برج باغ

احیای 1200 هکتار باغ در پایتخت با لغو مصوبه برج باغ