مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 16:502019-12-07سياسي

دست افراد دزد و دلال را از شهرداری قطع خواهیم کرد


شهردار ساری با بیان اینکه دانستن بدهی شهرداری حق مردم است گفت: دست افراد دزد و دلال را از شهرداری قطع خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس رجبی شامگاه شنبه در جلسه شورای شهر با بیان اینکه انتخاب مدیران از اختیارات شهردار است گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه باید از ظرفیت های جوانان برای مدیریت بهره گرفت مدیران میانی و عامل را انتخاب کردم، همچنین از تجربه مدیران سابق در کنار مدیران جوان استفاده شده است.

وی افزود: بعضی آقایان بدون هیچ سابقه مدیریتی ادعای مدیریت در شهر یا استان را دارند و ولی در سابقه همه مدیران انتخاب شده، تجربه وجود دارد و با افتخار اعلام می کنیم همه مدیران باتجربه هستند و از آنان دفاع می کنم.

وی با بیان اینکه شرط انصاف را در انتقادات باید رعایت کرد تصریح کرد: خوشحالم که حضورم در شهرداری سبب شده است بسیاری از مشکلات مردم حل شود و تمام مواردی که در جلسه امروز اشاره شده مربوطه به دوره گذشته بوده و هیچ کدام در دوره جدید مدیریتی نبوده است و جلوی بسیاری از اقدامات غیرقانونی را گرفتیم و با هیچ کس در سیستم اداری تعارف نداریم.

رجبی با عنوان اینکه باید نسل آینده مدیران را بسازیم و مردم توقع دارند دست جوانان را بگیریم ادامه داد: دانستن بدهی شهرداری حق مردم است دست افراد دزد و دلال را از شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست افراد دزد و دلال را از شهرداری قطع خواهیم کرد

دست افراد دزد و دلال را از شهرداری قطع خواهیم کرد