مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 16:252019-12-07سياسي

مونسان: ایران دومین کشور در سرعت رشد جذب گردشگر است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ایران به جایگاه دومین کشور دنیا در سرعت رشد جذب گردشگر دست یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با تاکید بر لزوم حراست و حفاظت از میراث فرهنگی به عنوان هویت کشور، گفت: افکار عمومی و نخبگان کشور حساسیت ویژه ای نسبت به میراث فرهنگی و تمدنی و مفاخر کشور دارند و ضروری است که برنامه ریزی دقیقی برای حفاظت از این آثار و تمدن ایرانی انجام شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای این اتفاق مهم قدردانی کرد و افزود: تشکیل این وزارتخانه فرصتی است تا با مدیریت منسجم تر و همه جانبه تر، شاهد تحول و بهبود در هر سه بخش مهم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشیم که تاثیر تعیین کننده ای بر اقتصاد و تمدن کشور دارد.

جهانگیری به نقش اثرگذار گردشگری و صنایع دستی بر توسعه اقتصاد و اشتغالزایی کشور اشاره و تصریح کرد: تقویت این دو بخش می تواند نقش مهمی در تامین ارز مورد نیاز کشور و ایجاد فرصت های شغلی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونسان: ایران دومین کشور در سرعت رشد جذب گردشگر است

مونسان: ایران دومین کشور در سرعت رشد جذب گردشگر است