مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 14:202019-12-07سياسي

با هر نوع ابتذال در مشهد مخالفیم


ما در شهر مشهد با ابتذال در هر نوع آن مخالفیم.

- ، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در نشست با فعالان دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد مسئله نماز جمعه، خصوصیت نمازجمعه، هویت شهر مشهد و مسئله ابتذال در مشهد را جزو نکات مهم دانست و گفت: در مسئله هویت مشهد و کنسرت، اختلاط مغرضانه انجام گرفت، هیچگونه مخالفتی با موسیقی نداشتیم که بگوییم موسیقی های زیرزمینی چنین و چنان انجام می شود، کنسرت موسیقی نیست و موسیقی هم منحصر به کنسرت نیست.

وی با بیان اینکه ما در شهر مشهد با ابتذال در هر نوع آن مخالفیم.

خاطرنشان کرد: در مراسم هفته گذشته موسیقی پخش شده و من هم در جلسه نشستم، آیا منظور از موسیقی حتمأ هنر مبتذل است؟ آیت الله علم الهدی یادآور شد: چون مسئله کنسرت، مبتذلی است که در آن وضع درآمد و سودجویی عده ای مطرح است که جزو اصحاب موسیقی هستند، قصه را به موسیقی گره زدند، شما در این شهر چند آموزشگاه موسیقی دارید که با تابلو های بلند مسائل موسیقی را آموزش می دهند و ارشاد هم دارد مجوز می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: اگر موسیقی زیرزمینی مضر و مفسد است، باید دستگاه های مربوط پیگیری کنند، اگر بنا شد رستورانی غذای فاسد داد باید جلویش را بگیرند؛ موسیقی نیز همینطور است وی گفت: من هیچ مسؤولیت اجرایی ندارم، استان ما نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هر نوع ابتذال در مشهد مخالفیم

با هر نوع ابتذال در مشهد مخالفیم