مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-07سياسي

نمایندگان میلیاردی در برابر فسادها محکوم به سکوت هستند


نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگانی که با پول های بادآورده تبلیغات کرده و راهی مجلس می شوند مجبور هستند در برابر فسادها و تخلفاتی که می بینند سکوت کرده و اعتراض نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده دوره های نهم و دهم مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در فرمانداری مجلس ثبت نام خود را قطعی کرد.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک در خصوص شفاف سازی پیرامون هزینه های تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: من در دو دوره گذشته به عنوان نماینده مردم شهرهای دلیجان و محلات برگزیده شدم و همانطور که در دو دوره گذشته قائل به این بودم که مردم باید با تفکر رای دهند، در این دوره نیز به این تفکر خود پایبند بوده و اعتقاد دارم مردم باید با تفکر انتخاب کنند، بر این اساس اعتقادی به هزینه های میلیونی و میلیاردی در انتخابات ندارم.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حاضرم هزینه های تبلیغاتی خود رابه صورت شفاف با مردم در میان گذاشته و میزان آن را اعلام کنم.

سلیمی با بیان اینکه مخالف ریخت و پاش در تبلیغات بوده و هزینه زیادی برای تبلیغات در نظر نگرفته است، بیان داشت: حاکمیت پول در انتخابات آسیب زا است، در دوره گذشته برخی نمایندگان با پول های کثیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان میلیاردی در برابر فسادها محکوم به سکوت هستند

نمایندگان میلیاردی در برابر فسادها محکوم به سکوت هستند