مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-07اجتماعي

اقدام قابل تقدیر فرهنگیان چاروسا جهت ساخت خانه معلم در روستای محروم دلی مهتاب چاروسا


بیش از 25میلیون تومان برای ساخت این فضا هزینه و مصالح خریداری شد و همکاران آموزش و پرورشی اقدام به ساخت آن با کمترین هزینه نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، روستای دلی مهتاب یکی از روستاهای محروم و دور افتاده چاروسا است.

این روستاها در سالهای گذشته به دلیل وضعیت نامناسب راه و ارتباطی و کمبود امکانات اولیه کمتر کسی قبول می کرد که جهت ارائه خدمات درمانی و معلم جهت تدریس به دانش آموزان آن روستا راهی آن روستا شوند.

بعد از برق رسانی به آن روستا از بخش لوداب به جهتی امیدواری به مردم برگرداند و اما نبود فضای مناسب جهت حضور یک معلم در آن روستا برای تدریس یکی از مشکلاتی بود که در بسیاری مواقع مردم و حوزه آموزش و پرورش با آن برخورد می کردند که در چندین مورد اقدام به حمل مدارس پیش ساخته نمودند اما متاسفانه جواب گو نبود تا آموزش و پرورش به فکر ساخت مکانی جهت حضور معلم در آن روستا شد.

معلمان و مجموعه آموزش و پرورش چاروسا پس از طی بیش از 180کیومتر از شهر قلعه رییسی به آن روستا سفر کرده و شروع بکار نمودند که پس از کار شبانه روزی در هوای سرد این فضا را به پایان رساندند و از این پس معلم آن روستا می تواند به راحتی کار و تدریس نماید.

این مجموعه بدون هرگونه هزینه و چشم داشتی به عنوان طرح گروه جهادی به آن روستا سفر کرده و اقدام به ساخت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام قابل تقدیر فرهنگیان چاروسا جهت ساخت خانه معلم در روستای محروم دلی مهتاب چاروسا

اقدام قابل تقدیر فرهنگیان چاروسا جهت ساخت خانه معلم در روستای محروم دلی مهتاب چاروسا