مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-07سياسي

اعتماد مردم به ایسنا سرمایه اصلی این خبرگزاری است


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز اعتماد مردم به ایسنا را سرمایه اصلی این خبرگزاری طی فعالیت 20 ساله اش دانست.

- ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز اعتماد مردم به ایسنا را سرمایه اصلی این خبرگزاری طی فعالیت 20 ساله اش دانست.

احمدرضا فیروزی ضمن تبریک 20 سالگی ایسنا به مجموعه این خبرگزاری اظهار کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) همواره به شعارهای خود یعنی صداقت، صحت و سرعت پایبند بوده و همین موضوع در کنار سایر مولفه هایی که ایسنا دارد سبب شده که در بین مردم و مسئولان از جایگاه خاصی برخوردار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بی طرفی، مستقل بودن و پرهیز از افراط و تفریط از رموز اصلی موفقیت این خبرگزاری است.

فیروزی با بیان اینکه یکی از ویژگی های اصلی این خبرگزاری، جوان بودن و تکیه به نیروهای دانشجویی است، گفت: این امر باعث پویایی و چابکی ایسنا شده است.

این مسئول افزود: ایسنا رسانه ای برآمده از دل انقلاب است اما در طول دوران 20 ساله فعالیت خود به هیچ جریان و حزبی وابسته نبوده است و همواره در فراز و نشیب های مختلف حریت و نگاه حرفه ای خود را حفظ کرده است.

فیروزی، اعتماد مردم به ایسنا را سرمایه اصلی این خبرگزاری بیان کرد و ادامه داد: ایسنا همواره به شعارهای خود یعنی صداقت، صحت و سرعت پایبند بوده و همین موضوع در کنار سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به ایسنا سرمایه اصلی این خبرگزاری است

اعتماد مردم به ایسنا سرمایه اصلی این خبرگزاری است