مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:552019-12-07سياسي

هشدار نسبت به خرید و فروش برای تصاحب صندلی خاص!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی اسمعیلی در یادداشتی به مناسبت ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نوشت: در حالی که این روزها سخن از خرید و فروش ساعتی صندلی برای مسیرهای خاص توسط مسافران خاص تر مطرح است تا اوج ترافیک را نشسته طی نکنید! از شورای شهر خبر می رسد مجوزی برای فروش صندلی صادر نشده است.

 اما موضوع مهم تر این که با توجه به آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و انتخابات روزهای پایانی سال جاری و شروع رقابت برای کسب کرسی های پارلمان، باید حواس مان جمع باشد تا در کنار وام داری عمومی نسبت به مردان دفاع مقدس، آنان که بر صندلی های مهم مدیریتی تکیه می زنند به طور خاص مدیون شهیدان هستند و ما مردم هنگام رای دادن باید، بیشتر دقت کنیم و اجازه ندهیم تا خدای ناکرده بحث خرید و فروش در رأی ها یا حتی صندلی های مجلس مردمی اتفاق بیفتد.

 همان گونه که می دانید تعداد پست های مهم کشور و استانی را تا 3 هزار کرسی عنوان کرده اند که اگر تعداد شهدا را بر آن تقسیم کنیم خواهیم یافت که برای هر صندلی مسؤولان، به طور متوسط به تعداد شهدای کربلا، شهید وجود دارد.

به عبارتی دیگر برای هر صندلی که مسؤولان ارشد کشوری و استانی بر آن تکیه زده اند، یک کربلا و عاشورای حسینی برپا شده است و چه بد مردمانی خواهند بود آنها که بر آن کرسی ها تکیه زده و یادشان برود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به خرید و فروش برای تصاحب صندلی خاص!

هشدار نسبت به خرید و فروش برای تصاحب صندلی خاص!