مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:452019-12-07سياسي

قطعا باید در مدیریت کشور از ایده های جوانان استفاده کنیم


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: قطعا باید در مدیریت کشور و تصمیم گیری ها از ایده های جوانان و دانشجویان استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجو که با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم و جمعی از دانشجویان بر سر مزار سه شهید دانشجوی 16 آذر در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) برگزار شد، اظهار کرد: شهدای دانشجو همیشه به عنوان یکی از اصول استکبارستیزی در همه مراحل کشور نقش داشتند و به عنوان الگوی انقلاب بودند.

  وی با بیان اینکه همه اقشار مردم در پیروزی انقلاب نقش داشتند، یادآور شد: شهدای دانشجو در دهه 30 شهید شدند و ما به واسطه ایثارگری های این شهدا و فعالیت ها و ازخودگذشتگی همه اقشار مردم در دهه 50 به موفقیت رسیدیم و تلاش همه عزیزان به ثمر نشست.

  سرپرست فرمانداری ری با بیان اینکه باید یاد شهدا را به عنوان یک اصل در امور فرهنگی و مذهبی قرار دهیم، ادامه داد: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و امروز یاد تمام کسانی را که در راه موفقیت نظام جمهوری اسلامی نقش ایفا کرده اند، گرامی می داریم و جوانان نیز باید با الگو قرار دادن شهدا، راه آن ها را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعا باید در مدیریت کشور از ایده های جوانان استفاده کنیم

قطعا باید در مدیریت کشور از ایده های جوانان استفاده کنیم