مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-07فناوري

آخرین مهلت تعیین تکلیف تلفن های ثابت بلااستفاده در مازندران


صاحبان خطوط تلفن ثابت بلااستفاده در مازندران تا پایان امسال باید بدهی معوقه این خطوط را پرداخت و تعیین تکلیف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: بیش از 130 هزار خط تلفن ثابت بلااستفاده با بدهی معوقه در استان وجود دارد که صاحبان آنها باید تا پایان امسال تکلیف این خطوط را مشخص کنند.

رسول علی اصغرپو مجموع بدهی این خطوط را 30 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد : بر اساس مجوزسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دستورالعمل مخابرات کشور، تلفن های بلااستفاده در صورت پرداخت بدهی به مالکانشان و در غیر این صورت به مشترکانی که در نوبت دریافت تلفن ثابت هستند واگذار خواهد شد.

وی از دلایل بلااستفاده ماندن این خطوط را تعدد خط تلفن برخی مشترکان خانگی و تجاری، نقل مکان مشترک و عدم انتقال خطوط تلفن به دیگری و عدم پرداخت هزینه تلفن از سوی مستاجر برشمرد و افزود: سابقه بلااستفاده بودن هر یک از این خطوط بین 14 تا 60 ماه و بدهی این خطوط بیشتر مربوط به هزینه آبونمان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران همچنین با اشاره به محدودیت خطوط تلفن ثابت در برخی مناطق مازندران گفت : متقاضیان خطوط تلفن ثابت در این مناطق مجبور به استفاده از خطوط تلفن پی سی ام هستند که در این خطوط ، امکان استفاده از ظرفیت آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت تعیین تکلیف تلفن های ثابت بلااستفاده در مازندران

آخرین مهلت تعیین تکلیف تلفن های ثابت بلااستفاده در مازندران