مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:252019-12-07سياسي

برگزاری کرسی های آزاد اندیشی سبب پویایی دانشجویان می شود


معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه روحیه پرسشگری و مشارکت سیاسی دانشجویان در بخش های مختلف را فعال و سبب پویاتر شدن جامعه دانشجویی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قاسم نژاد ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در دانشکده فنی و حرفه ای گیلان با اشاره به شهدای دانشجو سال 1332 که به دلیل مقابله استکبارستیزی و استبداد حاکم جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: تدبیر، بینش سیاسی و اجتماعی جزو لاینفک جامعه دانشجویی است.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا امکانات لازم برای دانشگاه های در سال های گذشته فراهم شود، افزود: انتظار می رود هر ساله شاهد افزوده شدن رشته های جدید منطبق با نیاز جامعه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه با اشاره به ظرفیت های بالای دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان یک مرکز مهارت محور، تأکید کرد: دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه علاوه برتحصیل، یک حرفه و مهارت نیز فرا خواهند گرفت.

وی به آگاهی، بینش و آرمان خواهی دانشجویان ایرانی اشاره و با بیان اینکه نوع نگرش، مطالعه و برخوردهای فرهنگی و آگاهی سیاسی در دانشجویان بیشتر است، گفت: یکی از ارزش های اساسی، حضور دانشجویان در تمام صحنه های انقلاب بوده و در جریان های انقلاب اسلامی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کرسی های آزاد اندیشی سبب پویایی دانشجویان می شود

برگزاری کرسی های آزاد اندیشی سبب پویایی دانشجویان می شود