مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-07سياسي

انتقاد استاندار کرمان از معطلی چند ساله یک معدن برای گرفتن مجوزها


این مسائل قابل پذیرش نیست که چهار سال و نیم معدنی روی زمین مانده و نتوانسته موافقت ها و مجوزات لازم را بگیرد و یا شش ماه معطل مصوبه شورای معادن استان است که این پرونده به شورای عالی معادن کشور ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان،  محمدجواد فدایی ظهر امروز در جلسه شورای معادن استان کرمان با اشاره به اینکه در هر جلسه یک یا دو مصداق از عملکرد بد دستگاه های اجرایی را مشاهده می کنیم و کسی در این زمینه پاسخ نمی دهد که این مشکل چه زمانی می خواهد حل شود، اظهار داشت: کسی نیست بگوید اشکال از دستگاه اجرایی، قانون و یا متقاضی است؟ باید یک بار مصادیق به طور واضح توضیح داده شود که بدانیم مشکل از کجا است تا آن برای همیشه حل شوند.

وی با بیان اینکه درخواست دارم مدیران کمک کنند این موارد و مصادیق دیگر دقیقا بررسی شود تا بتوانیم اشکالات موجود را رفع کنیم، عنوان کرد: این مسائل قابل پذیرش نیست که چهار سال و نیم معدنی روی زمین مانده و نتوانسته موافقت ها و مجوزات لازم را بگیرد و یا شش ماه معطل مصوبه شورای معادن استان است که این پرونده به شورای عالی معادن کشور ارائه شود.

استاندار کرمان بیان داشت: اگر به این موارد توجه نداشته باشیم و اشکالات را رفع نکنیم همین توسعه نیافتگی که با آن روبه رو هستیم کماکان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار کرمان از معطلی چند ساله یک معدن برای گرفتن مجوزها

انتقاد استاندار کرمان از معطلی چند ساله یک معدن برای گرفتن مجوزها