مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-07اقتصادي

ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در کرمانشاه نیم ساعته پُر شد!


ثبت نام مسکن ملی همزمان با چهار استان دیگر، امروز(16 آذر) در کرمانشاه آغاز شد و همانطور که مسئولان راه و شهرسازی استان پیش از این اعلام کرده بودند ظرفیت ثبت نام این واحدها برای شهر کرمانشاه 1500 واحد و برای مابقی شهرهای استان 1700 واحد است.

- ظرفیت ثبت نام "مسکن ملی" در کرمانشاه نیم ساعته پُر شد! ایسنا/کرمانشاه ثبت نام مسکن ملی همزمان با چهار استان دیگر، امروز(16 آذر) در کرمانشاه آغاز شد و همانطور که مسئولان راه و شهرسازی استان پیش از این اعلام کرده بودند ظرفیت ثبت نام این واحدها برای شهر کرمانشاه 1500 واحد و برای مابقی شهرهای استان 1700 واحد است.

در این طرح در سطح استان، در کنار شهر کرمانشاه، شهرهای اسلام آبادغرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سنقر، صحنه، قصرشیرین، کنگاور و گیلانغرب نیز از این واحدها سهم دارند.

اما اتفاق جالب مربوط به مدت زمان کوتاه تکمیل ظرفیت ثبت نام این واحدهاست که با توجه به استقبال بی نظیر مردم از این طرح، ظرفیت ثبت نام این واحدها در تمام شهرهای استان تنها ظرف مدت نیم ساعت به پایان رسید! در حال حاضر افراد با ورود به سامانه اعلام شده جهت ثبت نام، با این اخطار مواجه می شوند که ظرفیت ثبت نام در شهرهای مذکور به پایان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در کرمانشاه نیم ساعته پُر شد!

ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در کرمانشاه نیم ساعته پُر شد!