مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:562019-12-07سياسي

16 آذرماه، یادآور رشادت و حریت دانشجویان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه، علیرضا خاوندی رییس پژوهشگاه مواد و انرژی در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر، - رییس پژوهشگاه مواد و انرژی در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر، روز دانشجو را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان کشور تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه، علیرضا خاوندی رییس پژوهشگاه مواد و انرژی در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر، روز دانشجو را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان کشور تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:16 آذر ماه یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویانی است که در راه مقابله با استبداد، استکبار و خفقان دوران رژیم طاغوت با خون خود نقطه عطفی را در راه استقلال خواهی و ظلم ستیزی ملت ایران رقم زدند.

بی شک دانشجویان عامل موثر رشد و بالندگی جامعه بوده و حضور پررنگ آنان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی؛ با همان روحیه حق طلبی، پرسشگری و دانش اندوزی می تواند آینده توام با موفقیت کشور را تضمین کند، از همین رو انتظار می رود دانشجویان با بهره گیری از مبانی اصیل اسلامی و با بینش و آگاهی و تحصیل و کسب علم و حضور در عرصه های علم و فناوری، سعادت و پیشرفت مملکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذرماه، یادآور رشادت و حریت دانشجویان است

16 آذرماه، یادآور رشادت و حریت دانشجویان است