مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:462019-12-07سياسي

مشکل فاضلاب مسکن مهر پردیسان رفع می شود


آیین کلنگ زنی خط انتقال اضطراری فاضلاب مسکن مهر پردیسان با حضور بهرام سرمست استاندار قم، محسن بهشتی معاون عمرانی استاندار و عبدالله جلالی رییس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

- ایسنا/قم آیین کلنگ زنی خط انتقال اضطراری فاضلاب مسکن مهر پردیسان با حضور بهرام سرمست استاندار قم، محسن بهشتی معاون عمرانی استاندار و عبدالله جلالی رییس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

علی جان صادق پور در این مراسم به مشکلات جدی دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب پردیسان اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته تلاش زیادی برای اجرای شبکه های فرعی و خطوط اصلی و فرعی فاضلاب برای رفع این مشکل به انجام رسانده است.

وی احداث تصفیه خانه و خط انتقال را از برنامه های آبفای استان برای رفع مشکلات فاضلاب پردیسان دانست و اظهار کرد: مشکل اختصاص زمین برای احداث تصفیه خانه رفع شده است و به زودی با انجام مراحل قانونی اعتبارات آن در ردیف بودجه عمرانی سال آینده قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در عین حال به برنامه ریزی های صورت گرفته برای رفع مشکل واحدهای مسکونی پردیسان در کوتاه مدت اشاره و خاطرنشان کرد: با بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم شبکه های فرعی اجرا شده را به خط انتقال فعلی فاضلاب پردیسان متص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فاضلاب مسکن مهر پردیسان رفع می شود

مشکل فاضلاب مسکن مهر پردیسان رفع می شود