مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-07سياسي

از موزه مطبوعات تا «این ملک واگذار می شود»!


سه سال بعد از برجسته شدنِ دوباره نام ساختمان «روزنامه اطلاعات»، این بار نامش با بنری که روی ورودی بنا نصب شده، پررنگ شده است.

«این ملک واگذار می شود»؛ - سه سال بعد از برجسته شدنِ دوباره نام ساختمان روزنامه اطلاعات ، این بار نامش با بنری که روی ورودی بنا نصب شده، پررنگ شده است.

این ملک واگذار می شود ؛ خبری که هرچند در ظاهر شاید اتفاق ناخوشایندی را به دنبال نداشته باشد، اما در اصل قول و قرارهای قدیمی برای ساختمانی را یادآوری می کند که می توانست موزه مطبوعات کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود ثبت ساختمان روزنامه در 25 مرداد 1394 به شماره 13388 در فهرست آثار ملی، مرداد سال 95، مغازه دارهای اطراف میدان توپخانه چشم شان روی تاورکرینی (جرثیل برجی ای) خیره مانده بود که بر سر ساختمانِ 93 ساله روزنامه اطلاعات جا خوش کرده بود تا نه تنها حریم، که عرصه بنای ثبتی ساختمان روزنامه اطلاعات را با ساخت مجتمع تجاری جدید در خیابان خیام بشکند، آن هم بدون هیچ دلهره و دل نگرانی! حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی – مدیرمسئول این روزنامه – قبل ترها درباره این ساختمان گفته بود: به خاطر دارم که در زمان جنگ تحمیلی، این ساختمان در محدوده ای بود که به خاطر نزدیکی به تشکیلات حکومتی و اداری کشور، در گرای موشک باران صدام قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از موزه مطبوعات تا «این ملک واگذار می شود»!

از موزه مطبوعات تا «این ملک واگذار می شود»!