مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-07فرهنگي

اجرای نمایش های محیطی در محوطه ی تئاتر شهر


چهار گروه با 8 نمایش طی 16 اجرا از 16 تا 19 آذرماه در محوطه مجموعه تئاترشهر میزبان علاقه مندان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، سومین ویژه برنامه مشترک اداره کل هنرهای نمایشی و شهرداری منطقه 11 به مناسبت هفته معلولین در پهنه فرهنگی و هنری رودکی برگزار می شود.

در راستای برنامه های مشترک اداره کل هنرهای نمایشی و شهرداری منطقه 11 جهت ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین توجه به اجرای مداوم نمایش خیابانی و فراهم آوردن زمینه هنرنمایی اهالی این شاخه از تئاتر در پهنه فرهنگی و هنری رودکی، نمایش هایی خیابانی از امروز، شنبه 16 آذر تا سه شنبه 19 آذر در محوطه مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

در این رویداد چهار گروه نمایشی حضور دارند و به مناسبت هفته معلولین با موضوعاتی چون معضلات این قشر از جامعه با مشارکت، همراهی و هنرنمایی هنرمندان کم توان در طول چهار روز با 8 نمایش، در قالب 16 اجرا از ساعت 15 تا 17 میزبان علاقه مندان به تئاتر خیابانی می شوند.

گروه هنرمندان مبتلا به سندرم داون با چهار نمایش به نام های کفش بلور ، چترت را زمین نگذار ، ما همه آدم هستیم و آرزوهای آبی به نویسندگی و کارگردانی رسول حق شناس از تهران در کنار مجتبا خلیلی از اصفهان با نمایش به یک اتفاق ساده نیازمندیم ، بهاره سعیدی کیا از کرمانشاه با نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش های محیطی در محوطه ی تئاتر شهر

اجرای نمایش های محیطی در محوطه ی تئاتر شهر