مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:262019-12-07بين الملل

کوههای آلپ فرانسه سالها میزبان کمپهای عملیاتی جاسوسهای روسیه بوده است


یک نشریه فرانسوی گزارش کرد، گروهی از جاسوس های روسیه در چند سال گذشته از شهرهای واقع در حوزه کوهستان های آلپ فرانسه برای ایجاد کمپ های خود و استفاده از آنها به عنوان پایگاه اجرای عملیات های محرمانه در سراسر اروپا از جمله عملیاتکشتن یک جاسوس سابق روسیه .

- یک نشریه فرانسوی گزارش کرد، گروهی از جاسوس های روسیه در چند سال گذشته از شهرهای واقع در حوزه کوهستان های آلپ فرانسه برای ایجاد کمپ های خود و استفاده از آنها به عنوان پایگاه اجرای عملیات های محرمانه در سراسر اروپا از جمله عملیاتکشتن یک جاسوس سابق روسیه در سالیزبری انگلیس استفاده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، گزارش شده که در فاصله سال های 2015 تا 2018، دست کم 15 جاسوس روسیه برای اجرای عملیاتشان از کوه های منطقه اوت- ساووآ در فرانسه گذر کرده و در شهرهای این حوزه شامل اِویان، آنماس و شَمونیکس اقامت کرده اند.

بر طبق این گزارش که در روزنامه لوموند منتشر شد، سازمان های اطلاعاتی آمریکا، فرانسه، انگلیس و سوییس کشف کردند، این جاسوس ها که همگی متعلق به واحد 29155 آژانس اطلاعاتی ارتش روسیه (GRU) بودند در آن جا اقامت داشته اند.

روزنامه لوموند گزارش کرد: تحقیقات ضد اطلاعاتی این کشورهای همپیمان که منجر به شناسایی این جاسوس ها شد در واقع در پی حمله مارس 2018 علیه سرگیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوههای آلپ فرانسه سالها میزبان کمپهای عملیاتی جاسوسهای روسیه بوده است

کوههای آلپ فرانسه سالها میزبان کمپهای عملیاتی جاسوسهای روسیه بوده است