مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-07سياسي

جزییات لایحه بودجه 99/ کمترین وابستگی به نفت در طول تاریخ کشور


رییس سازمان برنامه و بودجه با تشریح عناصر اصلی لایحه بودجه 99، گفت: در لایحه بودجه سال آیند کل کشور سعی کردیم کمترین وابستگی را به متغیرهای برون زا همچون صادرات نفت داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه ستاد بودجه 99، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا رییس جمهوری لایحه بودجه 480 هزار میلیارد تومانی را در قالب 19 پیوست به مجلس تقدیم می کند؛ بودجه سال 99 کل کشور هم بر اساس برنامه اصلاح ساختاری بودجه که از سال گذشته در 4 محور و 9 بسته برنامه و پروژه توسط سازمان برنامه و بودجه آماده شد، تهیه گردیده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: شاید ویژگی اصلی و متفاوت لایحه بودجه 99 نسبت به بودجه سال های قبل، تاثیر و ملاحظاتی است که شرایط تحریمی در اقتصاد کشور ایجاد کرده است؛ این بودجه برای اولین سالی است که متقارن با ظالمانه ترین تحریم ها، تدوین شده است.

بنابراین از نظر منابع بودجه ای، مخارج، سیاست ها و اهداف، بودجه را با توجه به شرایط مقاومت در برابر تحریم ها تنظیم کرده ایم.

کمترین وابستگی به نفت وی با اشاره به منابع لایحه بودجه 99، ادامه داد: در منابع تلاش کردیم کمترین وابستگی را در طول تاریخ اقتصادی کشور، به منابع نفتی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات لایحه بودجه 99/ کمترین وابستگی به نفت در طول تاریخ کشور

جزییات لایحه بودجه 99/ کمترین وابستگی به نفت در طول تاریخ کشور