مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-07سياسي

کسی که شام و ناهار انتخاباتی می دهد مجرم است


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: کسی که در ایام انتخابات شام و ناهار و یا هدایای نقدی و غیرنقدی برای اخذ رأی می دهد مرتکب جرم شده است.

- ایسنا/قزوین رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: کسی که در ایام انتخابات شام و ناهار و یا هدایای نقدی و غیرنقدی برای اخذ رأی می دهد مرتکب جرم شده است.

محمدتقی صفری رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان قزوین طی بازدید از ستاد انتخابات شهرستان قزوین اظهار کرد: هفته ای که سپری شد هفته ثبت نام بود بااین حال برخی به سمت وسوی رفتارهای نمایشی رفتند و خواستند از ثبت نام برای تبلیغات استفاده کنند.

وی افزود: این افراد خطا کردند و اخطار گرفتند چراکه اقدام آنان نشان دهنده عدم التزام به قانون اساسی است و اگر این افراد اصرار بر قانون شکنی داشته باشند بدین طریق عدم پایبندی آنان به قانون اثبات می شود.

عضو هیئت نظارت استان قزوین اظهار کرد: از امروز که ثبت نام تمام می شود تا زمان رسمی آغاز تبلیغات، هرگونه تبلیغات ممنوع است چراکه قانون برای تبلیغات، بازه زمانی مشخص تعریف کرده است و تبلیغات باید در زمان مجاز انجام شود.

وی تأکید کرد: توجه داشته باشید اگر فردی به قانون احترام نمی گذارد طبیعتاً به حقوق مردم نیز احترام نمی گذارد، افرادی که منشور اخلاقی را امضا می کنند ولی خلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که شام و ناهار انتخاباتی می دهد مجرم است

کسی که شام و ناهار انتخاباتی می دهد مجرم است