مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-07سياسي

لزوم اخذ مالیات از خانه های خالی و خودروهای لوکس


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر در مجلس با اشاره به دریافت مالیات از ثروتمندان بر لزوم اخذ مالیات از خانه های خالی و خودروهای لوکس و پرداخت به افراد کم درآمد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروانه مافی صبح شنبه در حاشیه نام نویسی انتخابات یازدهم در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اخذ مالیات از خانه های خالی و خودروهای لوکس و مجموعا مالیات هایی که از ثروتمندان و اغنیا باید کسب و به افراد کم درآمد پرداخت شود اظهار داشت: این کار در همه دنیا اجرا می شود و وقتی اقتصاد متوازن کشورهای دیگر را بررسی می کنیم به دریافت صحیح مالیات می رسیم.

مافی با بیان اینکه باید بودجه نفت را باید به صفر برسانیم گفت: یکی از اهدافی که دنبال خواهم کرد پیگیری منابع درآمدی است که به غیر از نفت باشد.

وی در ادامه با اشاره به ورود طرح های خوب به مجلس بیان داشت: طرح کسب درآمد مالیاتی و مالیات بر عایده سرمایه یکی از راه هایی است که عدالت را در کشور تنظیم می کند اما به پیگیری آن به این مجلس نخواهد رسید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی به ورود نمایندگان فراکسیون خانواده به قانون تسهیل ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: متاسفانه از دولت نهم تا یازدهم هیچ توجهی به این مصوبه نداشتند دز صورتی که این مصوبه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اخذ مالیات از خانه های خالی و خودروهای لوکس

لزوم اخذ مالیات از خانه های خالی و خودروهای لوکس