مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-07دانش

اطلاعیه درباره آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد


اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی - دانشجویی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور؛ پیرو اطلاعیه مورخ 98/09/10 به اطلاع همه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در تمام دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می رساند با توجه به نکات ذیل و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام به این شرح است: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 از ساعت 16:00 (4 بعدازظهر) روز شنبه مورخ 98/09/16 آغاز می شود و در روز دوشنبه مورخ 98/09/25 پایان می پذیرد.

لازم به تاکید است که ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.

sanjesh.

org انجام خواهد پذیرفت.

علاقه مندان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در پایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه درباره آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد

اطلاعیه درباره آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد