مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-07سياسي

استاندار پیشین تهران: انفرادی آمده ام


کاملا به صورت انفرادی اقدام به ثبت نام در انتخابات مجلس کردم و با هیچ فرد یا گروهی مشورت نکردم اما اینکه در آینده چه صحبت هایی مطرح می شود و چه پیشنهاداتی داده خواهد شد، - استاندار پیشین تهران اظهار کرد: کاملا به صورت انفرادی اقدام به ثبت نام در انتخابات مجلس کردم و با هیچ فرد یا گروهی مشورت نکردم اما اینکه در آینده چه صحبت هایی مطرح می شود و چه پیشنهاداتی داده خواهد شد، امکان هر چیزی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مقیمی استاندار پیشین تهران که برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران درباره علت حضور خود در انتخابات گفت: بنده کاملا به صورت انفرادی اقدام به ثبت نام در انتخابات مجلس کردم و با هیچ فرد یا گروهی مشورت نکردم، اما اینکه در آینده چه صحبت هایی مطرح می شود و چه پیشنهاداتی داده خواهد شد، امکان هر چیزی وجود دارد.

وی درباره شلوغی های اخیر و امکان قهر مردم با صندوق رأی اظهار کرد: حضور در انتخابات با رأی دادن جزو حقوق مردم است و مردم همیشه به نحو مطلوب و شایسته از حقوقشان استفاده می کنند.

استاندار پیشین تهران ادامه داد: برخی اوقات مسائل و مشکلاتی به وجود می آید که در این مواقع باید افراد تاثیرگذار و مسئول با مردم صحبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار پیشین تهران: انفرادی آمده ام

استاندار پیشین تهران: انفرادی آمده ام