مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-07سياسي

میزبانی خبرگزاری فارس از نشست بررسی کتاب «در هیاهوی سکوت»


به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، نشست ویژه بررسی کتاب «در هیاهوی سکوت» زندگی نامه شهید عباس ورامینی، دانشجوی پیرو خط امام و رییس ستاد لشکر 27 محمد رسول الله(ص) ، - میزبانی خبرگزاری فارس از نشست بررسی کتاب در هیاهوی سکوت به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، نشست ویژه بررسی کتاب در هیاهوی سکوت زندگی نامه شهید عباس ورامینی، دانشجوی پیرو خط امام و رییس ستاد لشکر 27 محمد رسول الله(ص) ، در خبرگزاری فارس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، نشست ویژه بررسی کتاب در هیاهوی سکوت زندگی نامه شهید عباس ورامینی، دانشجوی پیرو خط امام و رییس ستاد لشکر 27 محمد رسول الله(ص) ، در خبرگزاری فارس برگزار می شود.

در این مراسم ابعاد مختلف شخصیت و عملکرد شهید عباس ورامینی در دوران دفاع مقدس با حضور خانواده و همرزمان شهید روایت می شود و نویسنده کتاب در هیاهوی سکوت توضیحاتی درباره مستندات و نحوه نگارش این کتاب ارزشمند ارائه خواهد کرد.

کتاب در هیاهوی سکوت روایتی از زندگی شهید عباس ورامینی است که با قلم جواد کلاته عربی به رشته تحریر درآمده و توسط نشر 27 بعثت منتشر شده است.

این مراسم در روز یک شنبه 17 آذر 98 از ساعت 15 در خبرگزاری فارس به آدرس تهران، میدان فردوسی، خیابان انقلاب، کوچه شاهرود، پلاک1، خبرگزاری ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی خبرگزاری فارس از نشست بررسی کتاب «در هیاهوی سکوت»

میزبانی خبرگزاری فارس از نشست بررسی کتاب «در هیاهوی سکوت»