مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:552019-12-07دانش

دانشجوها دوست دارند چه هدیه ای دریافت کنند؟


شانزده آذر دیگری از راه رسید، روزی که برای یادبود کشته شدن 3 دانشجوی فقید به بزرگداشت مقام دانشجویان اختصاص داده شده و به برپایی همایش و مراسمات مختلف در دانشگاه ها همراه با دیدار مسئولین و تقدیر و.

- ایسنا/بوشهر شانزده آذر دیگری از راه رسید، روزی که برای یادبود کشته شدن 3 دانشجوی فقید به بزرگداشت مقام دانشجویان اختصاص داده شده و به برپایی همایش و مراسمات مختلف در دانشگاه ها همراه با دیدار مسئولین و تقدیر و.

می گذرد.

شانزده آذر دیگری از راه رسید، و من بعد از سال ها زندگی دانشجویی دیگر دانشجو نیستم، غرق در مرور خاطرات دانشجویی به دوره کارشناسی سرکی کشیدم، دوست دارم به همین مناسبت با دوستان دانشجوی هم نسل خودم در نیمه اول دهه هشتاد و دانشجویان مقطع کارشناسی امروز به صحبت بنشینم، از هم نسل های خودم و با دو پرسش شروع کردم یکی اینکه آن روزها بهترین هدیه روز دانشجو را چه می دانستند؟ و دیگر اینکه امید و انگیزه شان چه بوده؟ برگرداندن امید و انگیزه بهترین هدیه روز دانشجو الهام در جواب این سوالات به ایسنا گفت: دوست داشتم در بزرگداشت روز دانشجو، از دانشجوهای سابق موفق در سمیناری دعوت می کردند و از روزهای خوب موفقیت هایشان به ما می گفتند، من آن روزها به چنین آدم هایی و مشورت با آنها نیاز داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوها دوست دارند چه هدیه ای دریافت کنند؟

دانشجوها دوست دارند چه هدیه ای دریافت کنند؟