مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-07اجتماعي

وسایل گرمایشی غیراستاندارد مدارس فارس جمع آوری می شود


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به شناسایی 2100 واحد آموزشی فاقد وسایل گرمایشی استاندارد در این استان، تا پایان آذرماه وسایل گرمایشی غیراستاندارد مدارس فارس جمع آوری و وسایل استاندارد جایگزین می شود.

- علی عسکر نجفی شنبه 16 آذر در شورای آموزش و پرورش فارس گفت: قریب به 40 میلیارد تومان برای استقرار و نصب وسایل گرمایشی استاندار مدارس فارس پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه با توجه به آغاز فصل بارندگی، موضوع ایزوگام مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته است؛ به هزینه انشعابات مدارس هم اشاره و عنوان کرد: این مهم نگرانی هایی ایجاد کرده بود و هزینه های زیادی را به آموزش و پرورش متحمل می کرد که مقرر شد 50 درصد از این هزینه طریق آموزش و پرورش تامین و مابقی از طریق اعتبارات عمرانی که در اختیار سازمان آب و فاضلاب قرار دارد، پرداخت شود.

نجفی به توزیع رایگان شیر در مدارس شهرستان های نیازمند توجه فارس هم اشاره و بیان کرد: امید است اقدامات موثری برای توزیع شیر رایگان در مناطق حاشیه نشین شیراز و خرامه انجام شود.

این موضوع نیز از طریق حوزه سیاسی امنیتی استانداری فارس در حال پیگیری است.

او خاطرنشان کرد: سال گذشته تحول مالی خوبی از محل هدفمندی یارانه ها به مدارس شبانه روزی فارس اختصاص یافت که امید است امسال نیز تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل گرمایشی غیراستاندارد مدارس فارس جمع آوری می شود

وسایل گرمایشی غیراستاندارد مدارس فارس جمع آوری می شود