مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:352019-12-07سياسي

ترویج فرهنگ اسلامی نیازمند توجه به مساجد است


نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ اسلامی نیازمند توجه به مساجد است، گفت: کانون های فرهنگی- هنری مساجد با کمک گرفتن از هنر می توانند در بازسازی فرهنگی- هنری مساجد مؤثر باشند.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ اسلامی نیازمند توجه به مساجد است، گفت: کانون های فرهنگی- هنری مساجد با کمک گرفتن از هنر می توانند در بازسازی فرهنگی- هنری مساجد مؤثر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی شنبه 16 آذر در نخستین جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی- هنری مساجد استان همدان، با اشاره به مشکلات موجود در حوزه مساجد، پیشنهاد تشکیل شورای عالی مساجد را مطرح کرد و ادامه داد: تمامی کارهای مساجد باید در یک مرکز جامع انجام و فعالیت های مساجد در آنجا مدیریت شود همچنین تشکیل یک مرکز جامع انسجام بخشی را در سطح مساجد به وجود می آورد.

وی در ادامه رسیدگی به امور مساجد را کار اصلی خود عنوان کرد و افزود: کانون های فرهنگی- هنری مساجد می توانند با زبان روز با خانواده ها ارتباط برقرار کرده و مشکلات آنها را حل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه تشکیل این ستاد در راستای ترویج فرهنگ دینی و فعالیت های فرهنگی- هنری مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ اسلامی نیازمند توجه به مساجد است

ترویج فرهنگ اسلامی نیازمند توجه به مساجد است