مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:162019-12-07حوادث

13 عملیات امداد و نجات در هفته گذشته


امدادگران جمعیت هلال احمر البرز با 13 عملیات امداد و نجات به 41 نفر در محور های مو اصلاتی و ارتفاعات استان، خدمت رسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز البرز؛ محمد حسین وطنی گفت: از این تعداد 11 مورد حوادث جاده ای، یک مورد کوهستانی و یک مورد خدمات حضوری بوده است.

وی ادامه داد: در عملیات های اخیر به 39 نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با 39 نفر، خدمات حضوری 1 نفر و خدمات کوهستان 1 نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان 7 نفر از مصدومان را جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل کردند.

وطنی گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات این هفته، 14 تیم عملیاتی با 40 نفر نیروی کادر و داوطلب و مجموع 12 مورد آمبولانس اعزام شده، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

وطنی در پایان گفت: کلیه پایگاه ها امدادونجات بین شهری استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری مسافرین در محورهای مواصلاتی را دارند و شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 عملیات امداد و نجات در هفته گذشته

13 عملیات امداد و نجات در هفته گذشته