مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-07اقتصادي

پایان تعمیرات اساسی مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان


تعمیرات اساسی مجتمع بنزین سازی شرکت پالایش نفت اصفهان پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، راه اندازی رسمی این مجتمع بنزین سازی را از بهمن سال 1394 بیان کرد و گفت: پس از حدود چهار سال از زمان بهره برداری، نخستین بار این مجتمع بنزین سازی با تلاش شبانه روزی صنعتگران نفت به نحو مطلوب در کمتر از زمان پیش بینی شده تعمیر شد.

علیرضا قزوینی زاده افزود: کالیبراسیون اندازه گیر سطح رآکتورهای واحد احیای مدام و تعویض Gamma Ray Source، نصب وَلو برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی روی کولرهای هوایی از جمله مراحل اجرای این طرح تعمیراتی در واحد بنزین سازی پالایشگاه اصفهان است.

وی گفت: مهمترین عاملی که موجب شد واحدهای مجتمع بنزین سازی در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت تعمیر و یکی از مهمترین واحدهای تولید سوخت شرکت راه اندازی مجدد شود، تعهد و تلاش همه جانبه همکاران این شرکت بود که ستودنی است.

با بهره برداری از مجتمع بنزین سازی از 4 سال گذشته، شرکت پالایش نفت اصفهان روزانه حدود 12 میلیون لیتر بنزین یورو 4 تولید می کند و برای توزیع در جایگاه های سوخت کشور، به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تحویل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تعمیرات اساسی مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان

پایان تعمیرات اساسی مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان