مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:362019-12-07فرهنگي

راهیابی دو اثر از معلولان یزدی به جشنواره خلیج فارس


نمایش های «موش ناقلا» و «شروعی دیگر» هر دو از استان یزد به مرحله نهایی هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس راه یافتند.

- ایسنا/یزد نمایش های موش ناقلا و شروعی دیگر هر دو از استان یزد به مرحله نهایی هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس راه یافتند.

به دنبال اعلام نظرات داوران بازبینی هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس، تئاتر موش ناقلا در بخش کودک و نوجوان از شهرستان ابرکوه به نویسندگی و کارگردانی مجید آزادگان و تئاتر شروعی دیگر از شهرستان یزد به کارگردانی محسن شادکام به رقابت های مرحله نهایی راه یافتند.

مرضیه زارع زاده مدیر مرکز جامع توان بخشی حرفه ای پسرانه شکوفه های امید ابرکوه در مورد اثر راه یافته از این مرکز به بخش رقابت جشنواره خلیج فارس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هشتمین جشنواره تئاتر معلولین خلیج فارس 28 آذر الی اول دی ماه در شهر بندرعباس برگزار می شود که از میان 65 اثری که مورد بازبینی قرار گرفته بود، طی آن 29 اثر راه یافته به مرحله نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ابراز کرد: مرکز جامع توان بخشی حرفه ای پسرانه شکوفه های امید سه نمایش در بخش های کودک و نوجوان، خیابانی و بزرگ سال را در مدت یک ماه با حضور بازیگران معلول ذهنی و جسمی حرکتی این مرکز تمرین کرده بودند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی دو اثر از معلولان یزدی به جشنواره خلیج فارس

راهیابی دو اثر از معلولان یزدی به جشنواره خلیج فارس