مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-07سياسي

انتخاب قهرمان تالاب ها در 13 بهمن ماه


به منظور شناسایی، جمع آوری و طبقه بندی تجربیات موفق مرتبط با حفاظت بهینه اکوسیستم های تالابی و تشویق و گسترش فرهنگ تالابی در کشور، برنامه سالانه انتخاب قهرمان تالاب امسال همزمان با روز جهانی تالابها (2 فوریه 2020 میلادی مصادف با 13 بهمن) برگزار می شود.

- به منظور شناسایی، جمع آوری و طبقه بندی تجربیات موفق مرتبط با حفاظت بهینه اکوسیستم های تالابی و تشویق و گسترش فرهنگ تالابی در کشور، برنامه سالانه انتخاب قهرمان تالاب امسال همزمان با روز جهانی تالابها (2 فوریه 2020 میلادی مصادف با 13 بهمن) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیت های تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیت های اجرایی و مشارکت مردمی اهدا خواهد شد.

در این مراسم به منظور قدردانی از اقدامات شایسته و زحمات بی شائبه حافظان تالاب های کشور، از محیط بانان نمونه تالابی نیز تقدیر خواهد شد.

شرایط شرکت در انتخاب قهرمان تالاب به شرح ذیل است: در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اقدامات انجام شده در 5 سال اخیر مورد پذیرش است.

در دو بخش فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی تنها اشخاص حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند و در در بخش فعالیت های تحقیقاتی- مطالعاتی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب قهرمان تالاب ها در 13 بهمن ماه

انتخاب قهرمان تالاب ها در 13 بهمن ماه