مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:062019-12-07سياسي

پیام رییس دانشگاه شریف به مناسبت روز دانشجو


رییس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی روز دانشجو را به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ متن پیام آقای دکتر محمود فتوحی فیروز آباد بدین شرح است:ریزش آخرین برگ های پاییزی بار دیگر ما را در آستانه سالگرد یکی از روز های ویژه و نقاط عطف تاریخ معاصرمان قرار داده است.

جایی که آرمان خواهی دانشجویان توانست فضای کشور را بگشاید و امتداد فداکاری دانشجویان مؤمن و میهن دوست، نامی را برازنده شانزدهمین روز آذرماه کرد که در تاریخ معاصر و در قلب ما ایرانیان حک شد.

شهدای 16 آذر 1332 نشان دادند بیداری و خروش دانشجویان در فصل سرد استعمار و استبداد، می تواند خون گرم در رگ های یک ملت بدواند و مسیر تاریخ را عوض کند.

دانشجویان عزیز دانشگاه صنعتی شریف و سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی، افتخار دارم که بعنوان یک خدمت گزار در نظام جمهوری اسلامی ایران این روز را گرامی داشته و به شما عزیزان تهنیت بگویم.

فرزندان گرانمایه، به شما آینده سازان کشورمان که هم اکنون بهار زندگی خود را تجربه می کنید توصیه می کنم در جامعه، حضوری فعال داشته باشید؛ بر آگاهی خود بیفزایید و فعالیت های اصیل دانشجویی خود را هوشیارانه در چارچوب قانون حفظ کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس دانشگاه شریف به مناسبت روز دانشجو

پیام رییس دانشگاه شریف به مناسبت روز دانشجو