مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-07بين الملل

واشنگتن: روسیه یک پهپاد آمریکایی را در لیبی ساقط کرده است


یک فرمانده ارتش آمریکا از ساقط شدن یک پهپاد این کشور توسط پدافند هوایی روسیه در لیبی طی ماه گذشته خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در آفریقا، مسکو را به دست داشتن در ماجرای ساقط و مفقود شدن یک پهپاد آمریکایی در نزدیکی طرابلس متهم کرده است.

خبرگزاری رویترز در خبری اختصاصی، به سراغ ساقط شدن یک پهپاد آمریکایی در نزدیکی طرابلس پایتخت لیبی رفته و در این خبر نظر استفن تاوسند رییس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در آفریقا را در خصوص عامل سرنگون شدن این پهپاد جویا شده است.

این مقام ارشد ارتش آمریکا در قاره آفریقا مدعی شد، یک پهپاد آمریکایی که ماه گذشته در نزدیکی طرابلس مفقود شد، در واقع توسط پدافند هوایی روسیه هدف قرار گرفته شده بود.

بنا بر گزارش رویترز، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در آفریقا ضمن اتهام زنی به روسیه در خصوص هدف قرار دادن و ساقط کردن این پهپاد آمریکایی، بازگرداندن لاشه و بقایای آن را خواستار شده است.

استفن تاوسند رییس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در آفریقا با تاکید بر اینکه عوامل روس حمله کننده به پهپاد آمریکایی در زمان هدف قرار دادن آن، نمی دانستند که این یک پهپاد آمریکایی بوده است اما قطعا اکنون می دانند که این پهپاد متعلق به چه کسی است و با این حال، از بازگرداندن آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: روسیه یک پهپاد آمریکایی را در لیبی ساقط کرده است

واشنگتن: روسیه یک پهپاد آمریکایی را در لیبی ساقط کرده است