مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:562019-12-07فرهنگي

واکنش آناهیتا همتی به مستند «درخت زندگی»


اصولا این موضوع که وقتی بچه ها از سن کم وارد حرفه بازیگری می شوند ناگهان وارد جهان عجیب و غریبی می شوند و بعضی از آن ها رها می شوند باید مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد.

- آناهیتا همتی می گوید: اصولا این موضوع که وقتی بچه ها از سن کم وارد حرفه بازیگری می شوند ناگهان وارد جهان عجیب و غریبی می شوند و بعضی از آن ها رها می شوند باید مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد.

این بازیگر سینما پس از تماشای مستند درخت زندگی ساخته هومن بابانوروزی که این روزها در گروه هنر و تجربه روی پرده است درباره این اثر به ایسنا گفت:این فیلم را به دلیل صداقتی که در آن بود دوست داشتم.

این صداقت هم از سمت بازیگران قدیمی فیلم و هم از سمت پدر و مادر آن ها بود.

وی با اشاره به موضوع فیلم که درباره سرنوشت بازیگران فیلم کیارستمی پس از سال هاست، بیان کرد: اصولا این موضوع که وقتی بچه ها از سن کم وارد حرفه بازیگری می شوند ناگهان وارد جهان عجیب و غریبی می شوند و بعضی از آنها رها می شوند باید مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد.

آناهیتا همتی خاطرنشان کرد: تا جایی که می دانم عباس کیارستمی تا وقتی زنده بود از این بچه ها حمایت می کرد که خیلی خوب است، اما بچه های دیگری هستند که بعد از بازی در برخی فیلمها کاملا رها می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آناهیتا همتی به مستند «درخت زندگی»

واکنش آناهیتا همتی به مستند «درخت زندگی»