مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:452019-12-07اقتصادي

بازرسی ویژه از بازار شب یلدا در زنجان انجام می شود


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با نزدیک شدن بازرسی ویژه از بازار شب یلدا در زنجان انجام می شود و نظارت ها تشدید خواهد شد.

- مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شب یلدا نزدیک و تقاضا زیاد خواهد شد، گفت: نظارت و بازرسی از بازار به صورت جدی و با حساسیت ویژه توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان انجام می شود.

وی با بیان اینکه 28 بازرس، کار رصد بازار زنجان را برعهده دارند، کرد: در آستانه شب یلدا نظارت بر بازار توسط اداره تعزیرات حکومتی استان زنجان افزایش یافته و بازرسی ها تشدید می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعزیرات حکومتی استان زنجان با همکاری اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن به صورت شبانه روزی بازار را رصد می کنند و در آستانه شب یلدا اقلام پر مصرف بیشتر مورد توجه تعزیرات حکومتی است.

ممیزی ابراز کرد: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است و مردم نسبت به تخلفات بی تفاوت نباشند و گزارش خود را با سامانه 124 در میان بگذارند.

وی گفت: اداره تعزیرات حکومتی استان زنجان نسبت به تأمین امنیت بازار و آرامش مردم نظارت و بازرسی از بازار را به جد دنبال می کند و با متخلفین برخورد شدید صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی ویژه از بازار شب یلدا در زنجان انجام می شود

بازرسی ویژه از بازار شب یلدا در زنجان انجام می شود