مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:362019-12-07حوادث

تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، وارد سیستان و بلوچستان شدند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، وارد سیستان و بلوچستان شده و از موزه منطقه ای جنوب شرق کشور در زاهدان بازدید کردند.

- مجتبی میرحسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، وارد سیستان و بلوچستان شده و از موزه منطقه ای جنوب شرق کشور در زاهدان بازدید کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان افزود: این گروه 10 نفره از جاذبه های شهرستان های زاهدان، نیمروز، زابل و هامون بازدید کردند و با ایجاد کمپ در بیابان لوت یک شب را در این منطقه سپری کردند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: جغرافیای گردشگری دنیا تغییر کرده و گردشگران از مقاصد تکراری خسته شده اند و دنبال مقاصد جدید و ناشناخته هستند.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان از این حیث دارای ویژگی های ممتازی است و باعث شده گردشگران برای کشف ناشناخته های این سرزمین با جاذبه های متنوع، به سیستان و بلوچستان سفر کنند.

میرحسینی اذعان کرد: حضور این گردشگران اثرات زیادی در رشد اقتصادی و اشتغال پایدار دارد و باید در شرایط فعلی با تابلوی راهنمای گردشگری به سمت توسعه حرکت کنیم چرا که گردشگری مهمترین صنعت و بزرگترین پدیده اجتماعی قرن 21 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، وارد سیستان و بلوچستان شدند

تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، وارد سیستان و بلوچستان شدند