مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-07اقتصادي

ایجاد انبار اختصاصی واحدهای صنعتی باعث تسهیل در تولید می شود


استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح انبار خصوصی با همراهی گمرک در واحدهای تولیدی استان، گفت: اجرای این طرح سهولت در تولید و عرضه محصولات در واحدهای تولیدی را سبب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر در دیدار صبح شنبه خود با مدیرکل گمرک استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه تسهیل گری در گمرک موجب رونق در کشور و استان می شود، تأکید کرد: اگر این ارگان به خوبی عمل نکند شاهد نارضایتی صاحبان صنعت و مردم خواهیم بود لذا گمرک از تجهیزات و امکانات لازم برای تسریع و تسهیل در کار مردم استفاده کند.

وی افزود: ایجاد انبار اختصاصی در واحدهای تولیدی برای سهولت کارها است که با همکاری گمرک انجام می شود که بسیاری از این واحدها از ایجاد انبارها در واحد تولیدی خود اعلام رضایت داشته اند.

کشور میزبان کالاهای تولیدی استان سمنان هستند مدیرکل گمرک استان سمنان نیز در این دیدار ضمن بیان اینکه در هشت ماهه امسال 182 هزار تن کالا به ارزش 169 میلیون دلار از استان صادرشده است، گفت: این کالاها به 46 کشور جهان صادرشده که ازلحاظ تعداد کشور پذیرنده کالا، نسبت به سال های قبل شاهد رشد هستیم.

علی سعدالدین بابیان اینکه این شاخص نشان می دهد که توانسته ایم بازارهای مختلفی برای محصولات استان سمنان بیابیم، تأکید کرد: کالاهای صادرشده از گمرک استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد انبار اختصاصی واحدهای صنعتی باعث تسهیل در تولید می شود

ایجاد انبار اختصاصی واحدهای صنعتی باعث تسهیل در تولید می شود