مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:262019-12-07اقتصادي

پرداخت بیش از 500 میلیون تومان صدقه در محمودآباد


مردم نیکوکار این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون 510 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

- ایسنا/مازندران رییس کمیته امداد محمودآباد گفت: مردم نیکوکار این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون 510 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

حسن علیزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 15 هزار و 670 صندوق صدقه کوچک خانگی، متوسط و بزرگ در این شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: مردم نوع دوست محمودآباد در این بخش همکاری خوبی دارند.

وی تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده برای نیازمندان این شهرستان دربخش های فرهنگی، مسکن، درمان، جهیزیه، اشتغال، اکرام و ایتام هزینه شده است.

رییس کمیته امداد محمودآباد خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار این شهرستان می توانند زکات خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری #1*2*011*8877* پرداخت کنند.

علیزاده به پرداخت زکات توسط خیران محمودآبادی اشاره کرد و گفت: 393 میلیون تومان زکات در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون جمع آوری شده است.

وی از تشکیل شورای زکات در 69 روستای محمودآباد خبر داد و افزود: زکات جمع آوری شده در روستاها برای همان روستا هزینه می شود.

رییس کمیته امداد محمودآباد یادآور شد: در این شهرستان هزار و 259 خانوار معیشت بگیر کمیته امداد بوده که از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 500 میلیون تومان صدقه در محمودآباد

پرداخت بیش از 500 میلیون تومان صدقه در محمودآباد