مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:162019-12-07بين الملل

دست داشتن روسیه در افشای اسناد محرمانه تجارت آمریکا و انگلیس


مقامهای شبکه اجتماعی موسوم رِدیت اعلام کردند، افشا و انتشار یک سری اسناد تجاری محرمانه مربوط به تجارت میان آمریکا و انگلیس در اینترنت مرتبط با کمپین سابق روسیه برای اشاعه اطلاعات دروغ است؛ - مقامهای شبکه اجتماعی موسوم "رِدیت" اعلام کردند، افشا و انتشار یک سری اسناد تجاری محرمانه مربوط به تجارت میان آمریکا و انگلیس در اینترنت مرتبط با کمپین سابق روسیه برای اشاعه اطلاعات دروغ است؛ گفته ای که به نگرانی ها در مورد تلاش مسکو برای مداخله در انتخابات سراسری پیش رو در انگلیس دامن زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این در حالی است که حزب مخالف کارگر انگلیس نیز در تاریخ 27 نوامبر از فرصت افشای این اسناد استفاده و اعلام کرد، این اسناد نشان می دهند محافظه کاران حاکم در انگلیس برنامه ریزی می کنند که در مذاکرات تجاری با واشنگتن نظام خدمات ملی سلامت انگلیس (NHS) را به فروش بگذارند.

نظام خدمات ملی سلامت انگلیس بسیار محبوب انگلیسی ها بوده و تبدیل به یکی از موضوعات محوری کمپین انتخابات پارلمانی پیش رو در این کشور شده است؛ کمپینی که همچنان در آن حزب کارگر عقب تر از حزب محافظه کار قرار دارد.

با این وجود محققان به خبرگزاری رویترز گفتند، چگونگی انتشار نخست این اسناد که در شبکه اجتماعی رِدیت صورت گرفت و در ادامه در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست داشتن روسیه در افشای اسناد محرمانه تجارت آمریکا و انگلیس

دست داشتن روسیه در افشای اسناد محرمانه تجارت آمریکا و انگلیس