مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-07سياسي

ایسنا آلبومی از اولین ها است


رییس سابق جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: بی طرف بودن و استقلال خبرگزاری ایسنا پس از بیست سال فعالیت، اهمیت و اعتباری به این رسانه بخشیده که مدیران کنونی ایسنا باید در حفظ این سرمایه اجتماعی بکوشند.

- ایسنا/اصفهان رییس سابق جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: بی طرف بودن و استقلال خبرگزاری ایسنا پس از بیست سال فعالیت، اهمیت و اعتباری به این رسانه بخشیده که مدیران کنونی ایسنا باید در حفظ این سرمایه اجتماعی بکوشند.

فرهاد طاهریون در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت سالگرد بیست سالگی تاسیس این خبرگزاری، اظهار کرد: در حال حاضر خبرگزاری ایسنا از اعتبار و مقبولیت ویژه ای در بین آحاد جامعه برخوردار است.

وی افزود: ایسنا پس از بیست سال فعالیت در عرصه خبر اکنون به یک سرمایه اجتماعی برای کشور تبدیل شده است.

خبرگزاری ایسنا در ابتدای فعالیت خود، با تلاش جمعی از دانشجویان جوان کار خود را آغاز کرد و رفته رفته به یک رسانه حرفه ای مبدل شد.

رییس سابق جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: این ویژگی نه تنها نقطه ضعف این خبرگزاری نیست، بلکه نقطه قوتی برای ایسنا محسوب می شود که تلاش جمعی دانشجوی جوان یک خروجی حرفه ای به همراه داشت.

طاهریون با بیان اینکه در زمان تاسیس خبرگزاری ایسنا به جز خبرگزاری دولتی ایران خبرگزاری غیر دولتی در ایران وجود نداشت، خاطرنشان کرد: ایسنا پیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا آلبومی از اولین ها است

ایسنا آلبومی از اولین ها است