مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 05:152019-12-07دانش

رویداد بزرگ استارتاپی حوزه صنعت در دانشگاه مازندران برگزار می شود + تیزر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ارتباط حوزه صنعت و دانشگاه که از مهمترین رخدادهای امروز در فضای آکادمیک است، شرکت شهرک های صنعتی مازندران که سال 97 اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت را با همکاری دانشگاه مازندران برگزار کرد که با استقبال دانشجویان .

- رویداد بزرگ استارتاپی حوزه صنعت در دانشگاه مازندران برگزار می شود + تیزر دومین رویداد بزرگ استارتاپی حوزه صنعت از 24 آذر به مدت سه روز در دانشگاه مازندران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، ارتباط حوزه صنعت و دانشگاه که از مهمترین رخدادهای امروز در فضای آکادمیک است، شرکت شهرک های صنعتی مازندران که سال 97 اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت را با همکاری دانشگاه مازندران برگزار کرد که با استقبال دانشجویان کارآفرین و صنعتگران مواجه شد.

پس از اینکه این رخداد با موفقیتی چشمگیر در سال قبل پشت سر گذاشته شد، شرکت شهرک های صنعتی مازندران در نظر دارد در سال 98 جهت حمایت از کالای ایرانی و ارتقای کیفی دانش و بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها و پژوهشگران، دومین رویداد حوزه صنعت را با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران برگزار کند.

این رویداد مهم از تاریخ 24 لغایت 26 آذر 98 در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد بزرگ استارتاپی حوزه صنعت در دانشگاه مازندران برگزار می شود + تیزر

رویداد بزرگ استارتاپی حوزه صنعت در دانشگاه مازندران برگزار می شود + تیزر