مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 20:102019-12-06سياسي

روحانیون هدایت کننده سیاسی جامعه هستند/عدم تعلق به گروه وجناح خاص


دبیرکل عالی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه روحانیون هدایت کننده سیاسی جامعه هستند گفت: روحانیون متعلق و وابسته به هیچ گروه و جناح خاصی نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه جمعه در نشست اعضای جامعه روحانیت مبارز شهرستان ورامین که با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، ائمه جمعه ورامین ، جوادآباد و خیرآباد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: انقلاب با پرچمداری روحانیون آغاز شده و امروزه هم این پرچم به دست روحانیون است ، روحانیت در کلیه عرصه ها کمک مردم بوده و همیشه پیروز میدان بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب تا امروز پیروز میدان بوده ولی برای ادامه راه با مشکلاتی از جمله توطئه دشمنان مواجه خواهد شد ، برای حل مشکلات باید روحانیت همچنان راه خود را باقوت ادامه بدهند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: برخی از مسائل از جمله اختلافات سیاسی ، مسائل فرهنگی ، اقتصاد مردم ، عدم خدمت رسانی به مردم در جامعه اسلامی باید برطرف شود ، در طول انقلاب خیلی ظرفیت وجود داشته که از آن استفاده نکردیم.

پورمحمدی یادآور شد: اگر روحانیت پای کار باشند ، قطعا مسائل فرهنگی کشور تقویت می شود ، عده ای از روحانیون از وظیفه اصلی خود که تبلیغ باشد ، غافل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون هدایت کننده سیاسی جامعه هستند/عدم تعلق به گروه وجناح خاص

روحانیون هدایت کننده سیاسی جامعه هستند/عدم تعلق به گروه وجناح خاص