مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 17:252019-12-06سياسي

قم سوگوار رحلت بانوی کرامت


در شب رحلت حضرت معصومه(س) شهر قم و حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) سراسر سیاه پوش و مراسم سوگواری برپاست - در شب رحلت حضرت معصومه(س) شهر قم و حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) سراسر سیاه پوش و مراسم سوگواری برپاست به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم در شب رحلت حضرت معصومه(س) شهر قم در ماتم نشسته است؛ ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت از مناطق مختلف کشور خود را به حرم کریمه اهل بیت(س) رسانده و در عزای خواهر امام هشتم به سوگواری پرداختند.

به همین مناسبت دسته های عزاداری نیز از گوشه و کنار شهر سینه و زنجیر زنان به سمت حرم در حرکت هستند،جمعی از مردم عزادار قم امشب در قالب اجتماع یاوران ام البنین علیها سلام با برپایی دسته عزا در مسیر مصلای قدس تا حرم مطهر، در سوگ رحلت کرمیه اهل بیت عزاداری کردند.

مراسم سوگواری شب رحلت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی و مداحی حاج سید رضا نریمانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

همچنین صبح فردا همزمان با روز رحلت کریمه اهل بیت(ع) از ساعت 30/8 صبح حرکت دسته عزاداری خادمان و ارادتمندان بانوی کرامت از میدان میر(بیت النور) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود؛ مراسم سوگواری و عزاداری روز رحلت نیز از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام دارستانی و با مداحی حاج مهدی رسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم سوگوار رحلت بانوی کرامت

قم سوگوار رحلت بانوی کرامت