مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 17:252019-12-06سياسي

تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در شهرستان ورامین


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه جمعه در نشست اعضای جامعه روحانیون مبارز شهرستان ورامین که با حضور حجت الاسلام پورمحمدی رییس جامعه روحانیت مبارز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد ، طی سخنانی اظهار داشت: جامعه روحانیت بین نیروی های انقلاب و مومن همدلی ایجاد کرده و خواهد کرد ، روحانیون همراه مردم هستند و در کلیه عرصه های مختلف نظام خودشان را نشان داده اند.

وی ادامه داد: جامعه روحانیت مبارز در گذشته در محدود تهران فعالیت می کرد ، اما امروزه در سطح کشور فعالیت می کند و ساختار این جامعه در مراکز استانها تشکیل شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تمام صنف ها و گروه ها ، جامعه مستقلی برای خود دارند ولی روحانیت مظلوم واقع شده اند و یک جامعه مرکزی نداشتند ، ولی خوشبختانه با ساختار جدید جامعه روحانیت مبارز در سراسر کشور ، فعالیت خوبی شروع شده است.

محمودی یادآور شد: اولین شهرستانی که رییس جامعه روحانیت مبارز حضور پیدا کرده اند شهرستان ورامین می باشد ، شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شهرستان ورامین تشکیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در شهرستان ورامین

تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در شهرستان ورامین